Cykl 1. Artykuł 15. 10 błędów, których powinieneś się wystrzegać, jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie. Podsumowanie cyklu
Warto uczyć się na błędach, najlepiej na cudzych. Jeśli kierujesz się w życiu tą zasadą, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że nie wystarczy wiedzieć, gdzie
Cykl I. Artykuł 14. Co zrobić, by klient nie oparł się Twojej reklamie w internecie?
Wyobraź sobie, że reklama Twojej oferty trafia tylko do świeżo upieczonych rodziców lub osób, które właśnie przeprowadziły się do innego miasta, czyli do potencjalnych klientów
Cykl I. Artykuł 13. Jak skutecznie inwestować w reklamę w internecie?
Nawet jeśli prowadzisz małe biuro nieruchomości, możesz niewielkim kosztem promować swoją markę i ofertę w sieci. Dzięki narzędziom dostępnym w internecie nie tylko przeprowadzisz kampanię
CYKL I. Artykuł 12. Dlaczego warto reklamować nieruchomości w internecie?
Wpływ globalnej sieci na nasze życie codzienne możemy zauważyć niemalże na każdym kroku. Zakupy, kontakt ze znajomymi, rozrywka – coraz więcej dziedzin naszego życia przenosi
CYKL I. Artykuł 11. Co robić, jeśli mówią o Tobie źle? Działania e-PR w przypadku kryzysu wizerunku w sieci
Obecność w sieci to ogromna szansa na zwiększenie popularności Twojego biura nieruchomości, dotarcie do szerokiego grona klientów oraz wypromowanie oferty. To jasna strona „bywania” w
Cykl I. Artykuł 10. Działania e-PR – jak je rozpocząć i co warto wiedzieć o komunikacji w sieci?
Zapewne wiesz, że wizerunek Twojego biura nieruchomości i sposób komunikacji, który wyznaczasz w relacjach z otoczeniem, to strategiczne elementy, wpływające na wyniki Twojej firmy. Dlatego
Cykl I. Artykuł 9. Media Społecznościowe krok po kroku
Jeśli zdecydowałeś, że samodzielnie pokierujesz działaniami w SM, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest ustalenie planu działania. Nie rzucaj się bez przygotowania na głęboką wodę,
CYKL I. Artykuł 8. Patent na sukces w mediach społecznościowych
Istnieje wiele sposobów skierowania uwagi na Twój produkt, zwłaszcza w internecie. Jak jednak odróżnić,który z nich można wykorzystać jako efektywny kanał reklamowy,a który doprowadzi wyłącznie
CYKL I. Artykuł 7. Działania w social media – samodzielnie czy z agencją?
Łatwo pokusić się o stwierdzenie, że funkcjonowanie w SM to bardzo prosta sprawa. Po co więc płacić komuś za ich prowadzenie, skoro każdy, przy odrobinie
CYKL I. Artykuł 6. Social media – miejsce dla rynku nieruchomości?
Powszechna opinia kreowana na temat social media jako o najlepszym, tanim i uniwersalnym narzędziu do promocji powoduje, iż coraz więcej firm dochodzi do wniosku, że
CYKL I. Artykuł 5. Czy warto być w katalogach firm?
Czy strona www i jej pozycjonowanie to jedyna forma zaistnienia w sieci? Z całą pewnością nie. Firma może reklamować się w katalogach branżowych, które umożliwiają
CYKL I. Artykuł 4. Strona przyjazna wyszukiwarkom, czyli jak osiągać wysokie pozycje w Google?
Chcesz, aby Twoja strona www pojawiała się w najwyższych wynikach w wyszukiwarce Google? Zatem, musisz skupić się na pozycjonowaniu. Choć z reguły pozycjonowanie zleca się