CYKL I. Artykuł 6. Social media – miejsce dla rynku nieruchomości?
Powszechna opinia kreowana na temat social media jako o najlepszym, tanim i uniwersalnym narzędziu do promocji powoduje, iż coraz więcej firm dochodzi do wniosku, że
CYKL I. Artykuł 5. Czy warto być w katalogach firm?
Czy strona www i jej pozycjonowanie to jedyna forma zaistnienia w sieci? Z całą pewnością nie. Firma może reklamować się w katalogach branżowych, które umożliwiają
CYKL I. Artykuł 4. Strona przyjazna wyszukiwarkom, czyli jak osiągać wysokie pozycje w Google?
Chcesz, aby Twoja strona www pojawiała się w najwyższych wynikach w wyszukiwarce Google? Zatem, musisz skupić się na pozycjonowaniu. Choć z reguły pozycjonowanie zleca się
CYKL I. Artykuł 3. Jak pisać treści na stronę www? Przyciągająca uwagę oferta
Aby jakikolwiek tekst pisany na stronę www był efektywny, czyli zachęcał klienta do konkretnej, najbardziej oczekiwanej przez Ciebie akcji, muszą być spełnione pewne warunki. Choć
CYKL I. Artykuł 2. 6 zasad, które Twoja strona www musi spełniać!
Każda strona www powinna mieć jasno sprecyzowany cel, czyli prowadzić klienta do konkretnego działania, które chcesz, aby wykonał przy kontakcie z Twoją stroną. Małego biura
CYKL I. Artykuł 1. Jak powinna wyglądać idealna strona www?
Prowadzenie biura nieruchomości w dzisiejszych czasach wiąże się z koniecznością szybkiego dotarcia do klienta. Strona www daje szansę e-klientom na zapoznanie się z ofertą, ale
CYKL I. Wprowadzenie do e-warsztatów z marketingu internetowego dla biur nieruchomości
Zależy Ci na tym, aby skutecznie zaistnieć w internecie i umożliwić sobie dostęp do setek tysięcy nowych, potencjalnych klientów? Chcesz poznać narzędzia, które pozwolą Ci