Z dniem 1 stycznia 2013 roku weszły w życie znowelizowane przepisy ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Do tej pory właściciele nieruchomości samodzielnie podejmowali decyzje w zakresie wyboru firmy odbierającej śmieci. Nowe regulacje obowiązek zapewnienia wywozu i utylizacji śmieci przenoszą na gminy. Ostateczny termin wdrożenia nowego systemu mija 1 lipca br. Jakie zmiany dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych niosą znowelizowane przepisy? W jaki sposób będą naliczane opłaty za wywóz śmieci? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Grażyny Błaszczak na stronie www.rp.pl – link do artykułu.

NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do