Zrozumienie i adaptacja do nowych trendów, technologii oraz zmieniających się oczekiwań
klientów mają kluczowe znaczenie dla tworzenia i realizowania skutecznych działań marketingowych. Na co postawić w 2024 roku w branży nieruchomości? Aktualny kierunek zmian wskazuje Katarzyna Pruska.
Autor:
Katarzyna Pruska
W Panda Marketing kieruje zespołem odpowiedzialnym za działania marketingowe. Tworzy strategie komunikacji marek, realizuje działania content marketingowe w oparciu o takie kanały, jak Facebook, Instagram i LinkedIn. Dba o cele biznesowe brandów. Specjalistka od social sellingu, pomaga markom realizować potencjał sprzedażowy. Z entuzjazmem obserwuje nowości w marketingu, jednocześnie opierając swoje działania na twardych podstawach i liczbach. Nie uznaje półśrodków, gdyż owocują ćwierćrezultatami.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 1/2024.