Jak wynika z raportu DTZ kobiety częściej niż mężczyźni podejmują decyzje zakupowe, a także kontrolują wydatki w gospodarstwach domowych. Pamiętać o tym powinni deweloperzy realizujący projekty centrów handlowych. Jakie można wyróżnić rodzaje konsumentek obiektów handlowych? Dlaczego kobiety mają wpływ na funkcjonowanie centrów handlowych? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.rp.pl autor: GB, źródło: DTZ, Badania Wharton School of the University of Pennsylvania wspólnie z firmą Verde Group i instytucją WomenCertified – link do artykułu.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...