Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Wideo jako inwestycja

Rolki, shortsy i tiktoki – krótkie filmy cieszą się uwagą użytkowników i zyskują na popularności w mediach społecznościowych. O ich ogromnym potencjale sprzedażowym w rozmowie z Dominiką Studniak mówi Izabela Makosz – przedsiębiorczyni z 15-letnim doświadczeniem, specjalistka w tworzeniu strategii marketingowych na media społecznościowe w oparciu o nagrywanie wideo, trenerka TikToka i Instagram Reels.

Zapraszamy do zapoznania się z rozmową z Izabelą Makosz.

Czytaj artykuł

Wywiad ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 2/2023.

Pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów