Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego rozpoczyna się już podczas procesu rekrutacji. Jeśli dobrze się go przeprowadzi, do biura dołączą najlepsi agenci. Jak to zrobić, podpowiada Dawid Marecki, trener merytoryczny i narzędziowy.
Autor:
Dawid Marecki
Trener merytoryczny i narzędziowy, konsultant m.in. w zakresach: rekrutacji, szkoleń wewnętrznych, budowania zespołów sprzedażowych, tworzenia kultury organizacyjnej, systemów motywacyjnych oraz procesów obsługi klientów. Autor szkoleń z zakresu negocjacji, sprzedaży i zarządzania. Stosuje autorską metodę łączącą m.in. obszary analizy transakcyjnej, nowoczesnej sprzedaży, psychologii oraz technik budowania zawodowych ról. Twórca projektu IMDM – efektywne praktyki szkoleniowe
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 2/2021.