Fundacja Ośrodek Kształcenia Kadr
Ul. Jaracza 4, 42-200 Częstochowa
Tel/fax (34) 368-20-37 , e-mail :biuro@fundacjaokk.pl , www.fundacjaokk.pl
Nr KRS: 0000219044 REGON: 152184077 NIP: 573 258 10 80
Zapraszamy na:
Super błyskawiczny kurs przygotowania do życia po deregulacji czyli jak pracować na rynku nieruchomości po 1 stycznia 2014 roku
8 godzin
22 listopada 2013 r. Częstochowa godz. 9.00- 15.45
Szkolenie dodatkowo spełnia wymogi doskonalenia zawodowego zarządców nieruchomości pośredników w obrocie nieruchomościami i rzeczoznawców majątkowych zgodnie z rozporządzeniem MI z dnia 30 lipca 2010 r.
program nr 8455
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zmian jakie obejmą rynek nieruchomości po 1 stycznia 2013 r. Na szkoleniu odpowiemy m.in. na takie pytania jak:
Jak będzie na rynku nieruchomości po 1 stycznia 2014 roku?
Jakie będą umowy pośrednictwa, zarządzania?
Czy dasz sobie radę z nową konkurencją?
Czy należy bać się deregulacji?
PROGRAM SZKOLENIA
- 1. Zderegulowani, ale profesjonalni. Zmiany w działalności profesjonalistów rynku nieruchomości. 3 h
- Przepisy znikają – zawodowcy zostają. Formalne podstawy wykonywania zawodów rynku nieruchomości. Pośrednictwo, zarządzanie i rzeczoznawstwo majątkowe po nowemu.
- Niepisane prawo, czyli jak być przyzwoitym profesjonalistą rynku nieruchomości (pośrednikiem, zarządcą) w nieprzyzwoitych czasach.
- Nowy wymiar odpowiedzialności zawodowej,
- Nowe postrzeganie standardów zawodowych i etyki zawodowej profesjonalistów rynku nieruchomości. Znikające standardy.
- Edukacja po nowemu,
- Formalne potwierdzenie kompetencji na rynku nieruchomości. Licencje – pamiątka czy potrzebny dokument.
- 2. Formalnoprawne podstawy wykonywanie usług pośrednictwa, zarządzania na rynku nieruchomości. 3 h
- Nowa umowa pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.
- Formalne podstawy zawierania umowy pośrednictwa
- Wzrastająca rola klauzul abuzywnych.
- Jaka wyłączność w pośredniczeniu?
- Ochrona interesów klienta,
- Miara staranności wykonywania usług na rynku nieruchomości,
- Nowa umowa zarządzania po nowemu.
- Formalne podstawy zawierania umowy zarządzania nieruchomością.
- 3. Ubezpieczenia zawodów rynku nieruchomości po nowemu. 1 h
- Ubezpieczenia – obowiązkowe i konieczne.
- 4. Rynek nieruchomości po deregulacji. 1 h
- Konkurencja po nowemu.
- Nowe otwarcie, nowe perspektywy.
- Organizacje zawodowe.
- Portale i sieci wymiany ofert.
5. Bieżące problemy w pytaniach i odpowiedziach
Wykładowca: Zbigniew Kubiński.
Prawnik, radca prawny, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, wieloletni wykładowca na kursach i studiach podyplomowych licencyjnych pośrednika w obrocie nieruchomościami, zarządcy nieruchomości na uczelniach i organizowanych przez firmy szkoleniowe, stowarzyszenia zawodowe pośredników, zarządców, rzeczoznawców majątkowych, wykładowca na szeregu konferencjach, kongresach, szkoleniach w zakresie rynku nieruchomości. Egzamin członka rad nadzorczych MSP – wieloletni członek – przewodniczący rad nadzorczych. Członkostwo w organizacjach zawodowych: Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości, Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami Polski Centralnej. Wieloletni członek Zarządu, Prezydent Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Wiceprzewodniczący i Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej do spraw pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Obecnie Prezydent Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości oraz Prezydent Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości. Wiceprezes Stowarzyszenia Tradycji Akademickich „Siódemki” w Łodzi. Współwłaściciel Biura Obrotu Nieruchomościami EXPERT s.c. w Łodzi. Członek honorowy wielu stowarzyszeń, wielokrotnie wyróżniany, otrzymał od Ministra Infrastruktury odznakę honorową „Za Zasługi dla Budownictwa”.
Oprócz bogatego doświadczenia zawodowego posiada szczególną zdolność łatwego przekazywania swojej wiedzy słuchaczom.
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA
22 listopada 2013 r. godz. 9.00 – 15.45
Fundacja Ośrodek Kształcenia Kadr, ul. Jaracza 4, sala konferencyjna nr 3
KOSZT SZKOLENIA
Koszt szkolenia 260 zł (absolwenci 220 zł)
Do dnia 18.11.2013 koszt szkolenia wynosi 200 zł (170 dla absolwentów)
W ramach udziału w szkoleniu zapewniamy:
- Wykład i dyskusje
- Materiały szkoleniowe
- Serwis kawowy, poczęstunek
- Zaświadczenie
Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem
(liczba miejsc ograniczona)
Wpłaty należy dokonać na konto bankowe FUNDACJI OKK najpóźniej na 5 dni przed szkoleniem:
65 15001399 1213 9004 4123 0000
INFORMACJE I ZAPISY:
Fundacja Ośrodek Kształcenia Kadr
ul. Jaracza 4
42-200 Częstochowa
Tel/fax 34 368-20-37
e-mail biuro@fundacjaokk.pl
Serdecznie zapraszamy!!!