TNS Polska przeprowadziła badanie dotyczące naszego podejścia do umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Jak wynika z zaprezentowanych danych, prawie 70% Polaków niekorzystnie ocenia reklamy znajdujące się na ulicach polskim miast i wsi. Z drugiej strony, 77% z nich zgodziłaby się na umieszczenie reklamy na swoim domu w zamian za otrzymane wynagrodzenie. Jakie formy reklamy zewnętrznej zostały negatywnie ocenione przez respondentów? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.bankier.pl źródło: PAP autor: mce/ ula/ – link do artykułu oraz z raportem TNS Polska „Reklama w przestrzeni publicznej” na stronie www.tnsglobal.pl – patrz tutaj.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...