Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Raport TNS Polska: jak oceniamy reklamy w przestrzeni publicznej?

TNS Polska przeprowadziła badanie dotyczące naszego podejścia do umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Jak wynika z zaprezentowanych danych, prawie 70% Polaków niekorzystnie ocenia reklamy znajdujące się na ulicach polskim miast i wsi. Z drugiej strony, 77% z nich zgodziłaby się na umieszczenie reklamy na swoim domu w zamian za otrzymane wynagrodzenie. Jakie formy reklamy zewnętrznej zostały negatywnie ocenione przez respondentów? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.bankier.pl źródło: PAP autor: mce/ ula/ – link do artykułu oraz z raportem TNS Polska „Reklama w przestrzeni publicznej” na stronie www.tnsglobal.pl – patrz tutaj.

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów