
Celem każdego sprzedawcy jest przekonanie klienta, że potrzebuje właśnie jego produktu.
Stara się przedstawić go w jak najlepszym świetle, zachwala wszystkie jego zalety, podkreśla korzyści z posiadania tego konkretnego produktu. Jednakże często słyszy „Jeszcze się zastanowię” – i już wie, że tego klienta więcej nie zobaczy. O tym, jakie błędy popełnia sprzedawca, dlaczego warto zacząć słuchać i jak sprawić, aby sprzedaż stała sie bardziej efektywna dowiesz się z artykułu Krzysztofa Rzepkowskiego.
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Krzysztofa Rzepkowskiego – link do artykułu
Autor:
Krzysztof Rzepkowski
Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Od 5 lat związany z Lloyd Properties jako doradca ds. nieruchomości, menedżer, szkoleniowiec i trener sprzedaży. Prowadzi stronę Buty Klienta. Sprzedaż nieruchomości bez wciskania i przeciągania liny.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 3/2017 pobierz magazyn