Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Wyniki wyszukiwania

Fotografia jako narzędzie wzmacniające markę osobistą

W kontekście rozwijania relacji biznesowych wizerunek nie traci na znaczeniu. Profesjonalne, przemyślane zdjęcia umieszczane w sieci pomagają kreować markę osobistą i budować status eksperta. Dlaczego warto postawić na współpracę z fotografem i jak przygotować się do sesji, pisze Marta Uczciwek.

Zobacz więcej

Grunt jako produkt inwestycyjny

Nieruchomości to dobre miejsce lokaty kapitału. Wśród nich jako najbezpieczniejsze aktywo, które jest odporne na kryzysy i nie traci na wartości, na pierwszym miejscu wymienia się grunty. Jaki jest potencjał inwestycyjny działek i jak ziemię kupować z głową, wyjaśnia Adam Parzusiński.

Zobacz więcej

Rynek PRS: stabilny wzrost i nowe gwiazdy najmu instytucjonalnego

Cytat „12 000 mieszkań to mało i dużo. Z jednej strony polski rynek PRS rozwija się intensywnie, z drugiej – do jego europejskich liderów jest nam jeszcze daleko. Niezaprzeczalnie jednak 40-procentowy wzrost liczby dostępnych lokali od września 2022 r. to wynik co najmniej dobry. AXI IMMO podsumowuje sytuację na rodzimym rynku najmu instytucjonalnego. Oto wnioski z publikacji „Sektor PRS w Polsce – na ścieżce wzrostu”.”

Zobacz więcej

Budownictwo mieszkaniowe I-V 2023: o 33,3% mniej pozwoleń na budowę

Cytat „Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące budownictwa mieszkaniowego w okresie styczeń – maj 2023 roku. Wynika z nich, że w badanym okresie oddano do użytkowania o 2,5% więcej nowych mieszkań niż w analogicznym okresie 2022 roku. Niższa okazała się liczba mieszkań, na których budowę wydano pozwolenia oraz liczba rozpoczętych budów.

Zobacz więcej

Nowy numer magazynu „ESTATE” 2/2023! Branżowa wiedza w zasięgu ręki

Przed Państwem wakacyjny numer magazynu „ESTATE”. Zaczynamy okładkowym wywiadem z Izabelą Makosz, którą branża nieruchomości zdążyła już poznać jako specjalistkę od angażującego wideo. Podpowiada ona, jak wykorzystać krótkie filmy na różnych platformach social mediowych do realizacji celów marketingowych i sprzedażowych. Dodatkowe podpowiedzi, dotyczące samego TikToka, podrzuca Łukasz Morgiewicz. Jak komunikować zmiany dotyczące marki, przybliża Maciej Sznitowski.

Zobacz więcej