Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Wyniki wyszukiwania

Najemcy idą na swoje. Co dalej z mieszkaniami na wynajem?

Najnowsze trendy na rynku najmu nieruchomości przynoszą wiele zmian. Obecnie obserwujemy zauważalny wzrost liczby dostępnych ofert wynajmu mieszkań, co może prowadzić do różnorodnych skutków. Z jednej strony spadek cen najmu jest możliwy, ale z drugiej strony inwestorzy wynajmujący mieszkania mogą być bardziej ostrożni.

Zobacz więcej

Ceny mieszkań w Warszawie to pestka, apartamenty nad morzem kosztują fortunę

Cytat „Wprawdzie Warszawa i Kraków zdecydowanie zwyciężają z innymi dużymi miastami pod względem wysokości cen mieszkań, to jednocześnie okazuje się, że w skali całego kraju rekordzistami już nie są. Potwierdzeniem tego są chociażby najnowsze doniesienia serwisu RynekPierwotny.pl, z których wynika, że za wakacyjne apartamenty w górach czy nad morzem trzeba zapłacić znacznie więcej niż za lokum w stolicy.”

Zobacz więcej

Obowiązkowe szkolenie

„Procedury z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu [AML] oraz ustawy o ochronie danych osobowych [RODO] w biurze nieruchomości.” 7 września [sobota] 2024

Zobacz więcej

Filary udanej sprzedaży. Część 3 – wartość

Jakie znaczenie dla osoby sprzedającej mieszkanie ma pośrednik nieruchomości? Jeśli klient nie dostrzega w pośredniku i jego usłudze możliwości realizacji własnego interesu, to nie dostrzeże też wartości. Jak lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, podpowiada Wojciech Skorek.

Zobacz więcej

Magazyn „ESTATE” 2/2024 już dostępny! Praktyczna wiedza dla profesjonalistów rynku nieruchomości!

Skuteczna komunikacja zachodzi wówczas, gdy ludzie rozumieją, co do siebie nawzajem mówią. W sferze przekazywania informacji, ale także intencji. Z naszego punktu widzenia, jest to  przeprowadzanie klienta od poznania marki, poznania produktu do bycia lojalnym klientem i kupowania ponownie. I to już nie jest takie proste. Każdy odbiorca ma swój własny kontekst kulturowy, społeczny, religijny, wykształcenia, finansowy, rodzinny, geograficzny, wreszcie – sytuacyjny. Do tego dochodzą zakłócenia kanału, za pomocą którego się porozumiewamy, choćbyśmy używali czegoś pozornie tak dostępnego i oczywistego jak media społecznościowe…

Zobacz więcej