Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Wyniki wyszukiwania

Popyt na mieszkania osłabł przez „Kredyt na start”. Polacy zwracają się ku domom, ale budują niewiele

Cytat „W II kw. 2024 r. na rynku mieszkaniowym widać było osłabienie popytu na mieszkania, co było spowodowane oczekiwaniem potencjalnych kupców na wejście w życie zapowiadanego od dłuższego czasu programu „Kredyt na start” – wynika z raportu przygotowanego przez Otodom i Politykę Insight. Wrosnąć miało za to zainteresowanie domami jednorodzinnymi, choć nie stawianymi własnym sumptem.”

Zobacz więcej

Czy mikrokawalerki przestaną być legalne?

1 sierpnia 2024 roku wejdzie w życie budząca wiele emocji w branży nieruchomości nowelizacja przepisów dotyczących kwestii technicznych budynków. Jak nowe regulacje wpłyną na projektowanie, budowę i korzystanie z mikrokawalerek, wyjaśnia Dawid Kowalik.

Zobacz więcej

Zapraszamy do zapoznania się z wnioskami z  Przeglądu rynku nieruchomości po II kw. 2024 r., w którym portal Nieruchomosci-online.pl przyjrzał się bliżej sytuacji mieszkaniowej.

jak prezentowały się średnie ceny ofertowe za mkw. mieszkań z rynku wtórnego w największych miastach w Polsce;

jaki był poziom zainteresowania mieszkaniami na sprzedaż;

jak prezentowała się liczba ogłoszeń mieszkań na sprzedaż – rynek wtórny;

za jakimi mieszkaniami najczęściej rozglądały się poszczególne grupy poszukujących.

Zobacz więcej

Obsługa klienta międzynarodowego na rynku nieruchomości w Polsce

Strategiczne położenie, stabilna gospodarka i rosnąca atrakcyjność Polski jako centrum biznesowego i turystycznego sprawiają, że coraz więcej inwestorów z całego świata decyduje się ulokować swój kapitał na Wisłą. Anna Yakovyshyna podpowiada, jak przełamywać bariery językowe i kulturowe w obsłudze klientów zagranicznych.

Zobacz więcej

Social media selling

Użytkownicy mediów społecznościowych nastawieni są na szybką konsumpcję treści. Czy w takich warunkach warto prowadzić komunikację sprzedażową? O tym, jak konstruować narrację nastwioną na pozyskanie klientów w przestrzeni social mediów w rozmowie z Dominiką Studniak mówi Jerzy Zientkowski – mentor i mówca profesjonalny, trener wystąpień publicznych z 20-letnim doświadczeniem biznesowym.

Zobacz więcej