Dziś sama oferta nieruchomości już nie wystarczy. Liczy się też sposób prezentacji domu czy mieszkania. Nie chodzi jednak o to, by zaprosić klienta i pokazać mu wnętrza. Warto sprawić, by już od wejścia poczuł się jak u siebie. Zbudowaniu pozytywnego wrażenia służy usługa Open House. Metoda, która doskonale sprawdza się od lat w Stanach Zjednoczonych, coraz większą popularność zdobywa także na naszym rodzimym gruncie.
Więcej o tym, na czym polega idea drzwi otwartych nieruchomości, w artykule Magdaleny i Grzegorza Wysoków – link do artykułu
Autorzy:
Magdalena Wysok – absolwentka dziennikarstwa, przez wiele lat związana z Polskim Radiem, od ponad 8 lat pośrednik w obrocie nieruchomościami, współwłaścicielka Hoog Nieruchomości i dyrektor marki Hoog Nieruchomości. Dyplomowany Home Stager, stylista wnętrz, specjalista ds. wizerunku nieruchomości. Pomysłodawczyni wydarzeń „Nieruchomości z klasą”. Współautorka książki Patent sprzedawcy. Wizjonerka, osoba bardzo kreatywna, która nie przestaje się rozwijać.
Grzegorz Wysok – absolwent prawa, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, związany z branżą od 10 lat. Założyciel i właściciel marki Hoog Nieruchomości. Przeprowadził ponad 200 skutecznych transakcji sprzedaży i wynajmu, pracował zarówno dla małych, jak i korporacyjnych biur obrotu nieruchomościami w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w sprzedaży luksusowych domów i apartamentów. Organizator wydarzenia „Nieruchomości z klasą”, współautor książki Patent sprzedawcy.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 3/2016 pobierz magazyn