Od 9 września 2011 roku na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej działa profil zaufany, umożliwiający załatwienie spraw administracyjnych bez obowiązku posiadania elektronicznego podpisu. Od momentu udostępnienia profilu zaufanego, założylo go jedynie 26,7 tyś osób. Również wiele urzędów i instytucji nie założyło jeszcze swojego konta dla podmiotu publicznego. Jakie są przyczyny tak małego zainteresowania platformą ePUAP, zarówno wśród urzędów, jak i klientów? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Sylwii Czubkowskiej na stronie www.gazetaprawna.pl – link do artykułu.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...