Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Nakręć nieruchomość na TikToku! Jakie treści przyciągają klientów?

Choć na temat TikToka ciągle krąży wiele mitów, z roku na rok staje się on coraz potężniejszym narzędziem marketingowym, wykorzystywanym w każdej branży, także nieruchomości. O tym, jakie filmiki mogą wspierać pracę pośrednika nieruchomości i wzmacniać sprzedaż, pisze Łukasz Morgiewicz.

Czytaj artykuł

Autor:

Łukasz Morgiewicz

Social Media Specialist w Panda Marketing. Od kilku lat pomaga lokalnym klientom w działaniach szeroko pojętego marketingu, głównie digitalowego. Specjalizacja: nowe media, influencer marketing.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 2/2023.

Pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów