Na to pytanie wielu przedsiębiorców szuka odpowiedzi w dzisiejszych czasach. Gdy mówią mi o tym, że potrzeba im nowych rozwiązań, a później wnikam w procesy budowania kreacji w ich zespołach, to okazuje się, że oprócz klasycznego powiedzenia „zróbmy burzę mózgów”, niewiele dzieje się w tej kwestii. Wielu liderów popełnia błąd stosowania narzędzi bez dogłębnego ich rozumienia, a później bez przepracowania uzyskanych pomysłów. Jak wykorzystać potencjał zespołu podpowiada Bogdan Sosnowski.
Autor:
Bogdan Sosnowski
Specjalizuje się w strategii i wdrażaniu zmian, rozwoju liderów i budowaniu zespołów w oparciu o kompetencje przyszłości. 11 lat budował od podstaw kanał Doradców B2B PLAY. W tym czasie zrealizował wszystkie zakładane cele ilościowe, wartościowe i jakościowe w każdym kwartale. Zarządzał 90 zespołami, prowadząc kanał 750 doradców biznesowych. Występuje na scenach Brian Tracy International, Sales Angels, National Sales Congress, I Love Sales&Marketing, Przedsiębiorczość Kobiet, Zafirmowani – Alior Bank, Forum Inteligentnego Rozwoju. Dziś buduje programy rozwojowe pracowników, pracując w Magna Talenta. Skontaktuj się z autorem przez: LI lub magnatalenta.com
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 4/2021.