Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Lion’s Bank 30% poszukujących mieszkania do kupna dzwoni do ogłoszeniodawcy w dniu publikacji oferty nieruchomości. Zainteresowanie ogłoszeniem jest widoczne jeszcze przez kilkanaście dni. Jakie inne wnioski uzyskano w ramach przeprowadzonego badania? Czy sposób przygotowania oferty ma wpływ na zainteresowanie nieruchomością wśród potencjalnych kupujących? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Bartosza Turka i Jakuba Potockiego na stronie www.forsal.pl – link do artykułu.

NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do