Priorytetem właścicieli centrów handlowych jest podążanie za oczekiwaniami klientów. Tego rodzaju obiekty przyciągają nie tylko nowymi markami, pełnią również funkcje rekreacyjne i społecznościowe. W jaki sposób zarządcy i specjaliści do spraw marketingu w centrach handlowych starają się zachęcić klientów do odwiedzić ich obiektów? Jakie są oczekiwania klientów wobec centrów handlowych? Jakie słabe strony wskazują klienci w przypadku starszych galerii? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.rp.pl autor: GB – link do artykułu.
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do