Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Influencer marketing. Czy może mieć zastosowanie w branży nieruchomości?

13
Influencer marketing skupia obecnie ogromną uwagę użytkowników i wielu firm działających w internecie. Jego popularność wciąż rośnie. Na czym dokładnie polega współpraca z influencerem i jak wykorzystać ją w działaniach promocyjnych dotyczących nieruchomości, podpowiada Tatiana Kędzierska.
Czytaj artykuł
Autor:
Tatiana Kędzierska
Project manager, członek zespołu tworzącego platformę Reach a Blogger, łączącą marki z influencerami oraz umożliwiającą zakup usług online, bezpośrednio od influencerów. Z jej usług korzystają zarówno małe firmy, jak i renomowane marki.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 1/2021.
Pobierz magazyn
 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów