Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Emocje jako fundament relacji sprzedażowej

Nie od dziś wiadomo, że emocje wpływają na decyzje zakupowe, także na rynku nieruchomości. Jaką rolę odgrywa zaufanie w relacjach sprzedażowych i jakie są techniki, które pomagają w tworzeniu pozytywnych relacji z klientem, tłumaczy Adam Szaran.

Czytaj artykuł

Autor:

Adam Szaran

Mówca, publicysta, przedsiębiorca, dyplomowany coach i od wielu lat trener biznesu. Specjalista w obszarze obrony ceny. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Na co dzień prowadzi autorski program o tematyce sprzedażowej na ogólnopolskiej antenie telewizji BIZNES24. Prowadził też audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Prowadził działania szkoleniowo-doradcze dla największych marek, ale też dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szkolił zespoły sprzedażowe i obsługi klienta w Polsce i za granicą, w tym w USA, Czechach, Grecji czy Niemczech. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. Autor wielu artykułów w czasopismach branżowych, publikacji w formie audiobooków oraz bestsellerowych

książek. Pasjonat psychologii społecznej.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 4/2024.

Pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów