Duża konkurencja, dynamiczny rozwój handlu elektronicznego, a także zmiana oczekiwań coraz bardziej wymagających konsumentów stanowią wyzwanie dla właścicieli i zarządców galerii handlowych. Coraz więcej marek posiadających salony w centrach handlowych posiada również sklepy on-line. Jak rozwój e-commerce wpływa na funkcjonowanie tradycyjnych obiektów handlowych? W jaki sposób właściciele i zarządcy centrów handlowych mogą wykorzystać e-commerce w swoich obiektach? Zapraszamy do zapoznania się za artykułem Grażyny Błaszczak na stronie www.rp.pl – link do artykułu.
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do