Obecnie posiadanie siedziby w prestiżowej lokalizacji w centrum miasta nie musi wiązać się z wysokimi kosztami wynikającymi z najmu takiego lokalu. Coraz większą popularnością cieszą się tzw. mobilne biurka, które można wynająć także na godziny. Z usług firm oferujących swoim klientom usługi z zakresu elastycznej organizacji zatrudnienia korzystają zarówno małe przedsiębiorstwa, które niskim kosztem pragną mieć siedzibę w bardzo dobrej lokalizacji, zazwyczaj w centrum miasta, jak również wielkie korporacje. Więcej w artykule Ewy Wesołowskiej na stronie www.gazetaprawna.pl – link do artykułu.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...