Poprzedni rok dla rynku nieruchomości handlowych charakteryzował się dużą aktywnością wśród inwestorów. Z końcem 2015 roku podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce stanowiła ponad 13 mln mkw, zaś wartość zrealizowanych transakcji w 2015 r wyniosła 2,26 mld euro. Takie elementy jak rosnąca konkurencja, ekonomiczne zmiany, pojawiające się nowe marki, rekomercjalizacja, rozbudowa oraz przebudowa obiektów, zmieniające się oczekiwania konsumentów sprawiają, że wartość centrów handlowych może odznaczać się bardzo dynamicznymi zmianami. Co wpływa na wycenę centrów handlowych? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.egospodarka.pl autor: Joanna Kaczmarek-Walas, Dyrektor w Dziale Wycen, JLL – link do artykułu.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...