Analiza transakcyjna funkcjonuje od lat 60. Dotychczas była stosowana w psychologii i terapii, ale od pewnego czasu zainteresowały się nią sprzedaż i marketing. Właściwie Francja, Wielka Brytania, USA szeroko już stosują AT jako metodę pracy z klientem. Szkoła Sandlera również czerpie z AT. Na czym polega? Jest to psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, opierająca się na idei wyodrębnienia w JA trzech współistniejących schematów zachowania i odczuwania przybierających formę: Ja–Dorosły, Ja–Dziecko, Ja–Rodzic.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
► Czy jesteś świadomy pozycji, jaką najczęściej zajmujesz?
► Czy potrafisz ją dostosować tak, by porozumiewać się w sposób najbardziej zbliżający Cię do celu?
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Anny Ciesielskiej – link do artykułu
Anna Ciesielska – Prezes Zarządu Instytutu Przedsiębiorczości i Nowych Technologii (www.IPiNT.pl). Manager z wieloletnim doświadczeniem (10+) w obszarze sprzedaży i marketingu. Ma doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B, z naciskiem na marketing relacji. Doświadczony specjalista w zarządzaniu marką i direct marketingu. Analityk. Trener. Konsultant.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 1/2016 pobierz magazyn