Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

ABC rebrandingu. Jak komunikować zmianę?

Ludzie na większość zmian reagują negatywnie. By metamorfozę twojej marki przyjęli z entuzjazmem, warto ich do tego przygotować. W jaki sposób? O tym, jak komunikować zmiany wynikające z rebrandingu, pisze Maciej Sznitowski.

Czytaj artykuł

Autor:

Maciej Sznitowski

Brandoholik, który pomaga budować i remontować marki. Specjalizuje się w strategii marki oraz strategii rebrandingu. Swoją wiedzą dzieli się na blogu sznitowski.pl.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 2/2023.

Pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów