Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

16-17 marca 2013 – Podwójna Sesja Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN Hotel „Kawallo****” k/ Płocka


Zostań Doradcą Rynku Nieruchomości PTEiDRN. Nasza Akademia rusza z kolejnym szkoleniem na prestiżowy tytuł Doradcy Rynku Nieruchomości PTEiDRN.

Dwudniowe seminarium – 16 i 17 marca 2013 roku- Hotel „Kawallo****” k/ Płocka patrz LINK Hotel Kawallo.
Nowa sesja Powszechnej Akademii Nieruchomości PTEiDRN! Zostań Doradcą Rynku Nieruchomości
PTEiDRN. Patrz LInk Znakomite wykłady, wiedza teoretyczna i praktyczna.

Unikalne tematy:

„Biznes plan przedsięwzięcia inwestycyjnego ”, „Podstawy Home Stagingu – narzędzia marketingowe skutecznego, nowoczesnego pośrednika i dewelopera” , „Ocena skuteczności portali internetowych. Indywidualne pozycjonowanie stron biur nieruchomości.”

Nie zwlekaj. W trakcie seminarium jak zwykle niespodzianka dla uczestników.

U nas zaliczysz 16 godzin w ramach doskonalenia zawodowego pośredników, zarządców i rzeczoznawców majątkowych.

Program

16 marca 2013 roku, sobota
9.00 rejestracja uczestników, wydawanie indeksów, materiałów szkoleniowych
10.00 Rozpoczęcie zajęć – seminarium. „Biznes plan przedsięwzięcia inwestycyjnego”- 8 godzin edukacyjnych
20.00 Tradycyjna Uroczysta Kolacja
17 marca 2013 roku, niedziela
8.30 rejestracja uczestników
9.00 Seminarium „Podstawy Home Stagingu – narzędzia marketingowe skutecznego, nowoczesnego pośrednika i dewelopera” – 6 godzin edukacyjnych

Seminarium „Ocena skuteczności portali internetowych. Indywidualne pozycjonowanie stron biur nieruchomości.” – 2 godziny edukacyjne

15.30 Rozdanie świadectw uczestnictwa, Wręczenie Certyfikatów nowym Doradcom PTEiDRN. Zakończenie Sesji.

Szczegóły programu

Program Seminarium – sesja sobotnia – 16 marca 2013

TEMAT I
wykładowca patrz LINK – Pani Urszula Słowik

1. Doradztwo w zakresie projektów inwestycji w nieruchomości :
szeroki zakres działań
konieczność przygotowywania opracowań koncepcyjnych, analitycznych, eksperckich
2. Biznes Plan (podsumowaniem pracy doradcy , punkt wyjścia do działań realizowanych przez inwestora). Obejmując swoim zakresem zarówno zagadnienia: koncepcyjne, rynkowe, organizacyjne i finansowe.
3. Zakres merytoryczny oraz konieczność uwzględniania specyfiki przedsięwzięć inwestycyjnych w nieruchomości.
4. Wyjątkowość szkolenia polega na przygotowaniu i realizowaniu biznes planu dla konkretnego przedsięwzięcia – krok po kroku. Wraz z pełna analizą koncepcyjną (pomysłu), rynkową, finansową i inwestycyjną (z zastosowaniem metod oceny).

Program Seminarium – sesja niedzielna – 17 marca 2013

TEMAT II
Wykładowca:patrz LINK Maria Semczyszyn

I . Wprowadzenie w zagadnienie profesjonalnego przygotowania nieruchomości do transakcji
1. Główne zasady profesjonalnego przygotowywania nieruchomości do sprzedaży/wynajmu na rynku wtórnym i pierwotnym.
2. Wskazanie i omówienie głównych przyczyn, dla których nieruchomość się nie sprzedaje oraz wskazanie dobrych i opłacalnych rozwiązań dot. Rynku wtórnego i pierwotnego.
3. Podstawy zarządzania procesem realizacji projektu home stagingowego oraz konsultowanie właścicieli nieruchomości.
II. Kolor jako główne narzędzie kreowania wnętrza na cele sprzedaży/wynajmu
1. Omówienie i nauka zasad związanych z użyciem koloru we wnętrzu.
2. Przedstawienie skutecznych i przystępnych metod wyboru i łączenia kolorów we wnętrzu nieruchomości
3. Nauka neutralizacji mieszkań i domów przy użyciu tkanin
III. Aranżacja wnętrza na cele sprzedaży/wynajmu nieruchomości.
1. Omówienie i nauka zasad związanych z właściwą aranżacją przestrzeni, zapewniającą optymalne warunki korzystnej prezentacji nieruchomości potencjalnym nabywcom
2. Nauka prawidłowej dynamizacji wnętrza, umiejętne użycie akcesoriów w celu zwiększenia atrakcyjności nieruchomości.
IV. OPEN HOUSE (Dzień Otwarty) – zaprezentuj w oryginalny sposób ofertę swojego klienta.
1. Zarządzanie organizacją OPEN HOUSE – metodologia postępowania, czyli o co, jak i kiedy należy zadbać.
2. Kluczowe czynniki sukcesu stosowania nowatorskiego sposobu promowania ofert jakim jest Open House

TEMAT III
„Ocena skuteczności portali internetowych. Indywidualne pozycjonowanie stron biur nieruchomości.” Specjaliści utrzymania portali internetowych. Wykładowca: patrz LINK Kamil Orzechowski Agenda:
1. Wprowadzenie w zagadnienie marketingu w wyszukiwarkach. Co znaczą pojęcia: SEM, SEO, PPC, Adwords, Miejsca Google?
2. Jak działają wyszukiwarki internetowe (najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem: indeksowanie pozycjonowanej strony, roboty Google, Page Rank, anchor text etc.)?
3. Jak ludzie korzystają z wyszukiwarek?
4. Dlaczego marketing w wyszukiwarkach to konieczność w branży nieruchomości?
5. Jak budować/projektować stronę, aby była przyjazna wyszukiwarkom?
6. W jaki sposób dobrać słowa kluczowe i co to jest „long tail”?
7. Sposoby pozyskiwania linków.
8. Sposoby rozliczeń za usługę pozycjonowania.
9. Ocena skuteczności portali internetowych z ogłoszeniami nieruchomości.

Patronat medialny

Koszt

RAZEM 16 godzin edukacyjnych w ramach kształcenia ustawicznego – doskonalenia zawodowego
Seminarium interdyscyplinarne przeznaczone dla pośredników w obrocie nieruchomościami,
rzeczoznawców majątkowych, zarządców nieruchomości.

Koszt dwudniowego Seminarium 490,00 złotych od uczestnika. Opłata obejmuje udział w Seminarium, lunch i uroczysta kolacja w dniu 16 marca (sobota), przerwy kawowe i materiały seminaryjne – opłata nie obejmuje zakwaterowania.

Osoby towarzyszące na kolacji 200,00 złotych.

(Członkowie PTEiDRN z opłaconymi składkami płacą 360,00 zł).

Formularz zgłoszeniowy

Miejsce Seminarium


Hotel Kawallo ****

Miejscowość: Studzieniec, Słubice – Miejscowość położona niedaleko Płocka – przepiękne mazowieckie lasy.
Przy trasie: nr. 575
Punkt GPS: 52°22’53”N, 19°53’48”E”
Recepcja Hotelu tel.: +48 24 387 18 10 +48 24 266 03 36

Kierunek dojazdu: Warszawy – Hotel Kawallo****

Kierunek dojazdu: Płock – Hotel Kawallo****

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów