Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

UOKIK: wprowadzające konsumentów w błąd reklamy Funduszu Hipotecznego DOM

Prezes UOKiK uznał reklamę Funduszu Hipotecznego DOM, zachęcającą do skorzystania z jego produktu związanego ze świadczeniem usług tzw. renty hipotecznej, umieszczanej w formie plakatów przypominających urzędowe komunikaty w klubach seniora, urzędach pocztowych, a także w siedzibach Polskich Związków Emerytów, Rencistów i Inwalidów, jako wprowadzającą konsumentów w błąd. UOKiK nałożył na przedsiębiorcę karę finansową w kwocie 30 tyś zł, a także nakazał opublikowanie treści decyzji na stronie internetowej Funduszu Hipotecznego DOM, a także w bezpłatnej prasie na terenie Warszawy, Sopotu i Zabrza. Decyzja nie jest prawomocna. Więcej w komunikacie „FUNDUSZ HIPOTECZNY DOM – DECYZJA UOKIK” na stronie ww.uokik.gov.pl – patrz tutaj.

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów