17 lutego 2012 roku w życie weszło Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lutego 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów określające: „(…)
1) szczegółowy zakres informacji gromadzonych w bazach danych ewidencji miejscowości, ulic i adresów, zwanej dalej „ewidencją”;
2) organizację i tryb tworzenia, aktualizacji i udostępniania baz danych ewidencji;
3) wzór wniosku o ustalenie numeru porządkowego budynku.” (Par. 1 Rozporządzenie w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, Dz. U. 2012 Nr 0 Poz 125).
Zgodnie z rozporządzeniem numery porządkowe będą ustalane dla budynków. Rozporządzenie wprowadza również pojęcie „punktu adresowego”. Treść ww. rozporządzenia – patrz link
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do