OPOLSKIE STOWARZYSZENIE RYNKU NIERUCHOMOŚCI w OPOLU
ul. Krakowska 37, IIp., tel. (0-77) 441 79 40; e-mail: osrn@osrn.opole.pl, http://www.osrn.opole.pl
Realizując zgłaszane postulaty uczestników zeszłorocznego szkolenia prowadzonego przez Panią Urszulę Słowik, specjalnie dla członków Opolskiego Stowarzyszenia organizujemy nowe szkolenie:”Kreowanie relacji z klientem – czyli komunikacja jako sposób na pozyskanie klienta i zdobycie jego lojalności”,które odbędzie się 27 września 2010 (poniedziałek) od godz. 10:30 w Instytucie Śląskim w Opolu przy ul. Piastowskiej 17, II piętro, sala 201
Program szczegółowy:
• Rynek usług niematerialnych – analiza czynników wpływających na zachowanie klientów (świadomość usługi, korzyści, cena)
• Pozycja i stopień zaangażowania klienta w proces realizacji usługi
• Analiza i wybór form, metod i kanałów komunikacji właściwych dla usługi pośrednictwa
• Dokumentacja procesu obsługi klienta
• Zarządzanie relacjami z klientem w trakcie realizacji usługi oraz po jej zakończeniu
Każdy uczestnik za udział w seminarium uzyska 8 godzin edukacyjnych.
Szkolenie zostało zarejestrowane w Ministerstwie Infrastruktury i każdy z uczestników otrzyma stosowne zaświadczenie zg. z nowym Rozporządzeniem MI.
Odpłatność:
członkowie Stowarzyszenia, członkowie F-PPRN oraz współpracownicy – 100,00 zł
osoby niezrzeszone – 180,00 zł
Zgłoszenia prosimy przesyłać zwrotnym mailem na adres: osrn@osrn.opole.pl
Serdecznie zapraszamy –
Zarząd Stowarzyszenia