Oddajemy w Państwa ręce ostatni w tym roku numer magazynu „ESTATE”. Jak przystało na numer świąteczno-noworoczny jest odpowiednio opasły i pełen treści odnoszących się do aktualnych problemów branży i zmian, jakie zachodzą otaczającym środowisku rynkowym. Zmiana jawi się jako coś dynamicznego, często jednak zastaje nas skutkiem zupełnie statycznej postawy – „mnie to nie dotyczy”. Zmiana dobra, taka której pragniemy, często idealistyczna, wynika jednak zawsze ze wspólnej dbałości i aktywności, gdy budujemy, patrząc w jednym kierunku.
Zaczynamy materiałem „Razem budujemy siłę środowiska”, który podsumowuje zmiany, jakie rok 2021 przyniósł pośrednikom nieruchomości. Zwiększony popyt na nieruchomości, ale także na usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, każe jeszcze bardziej kłaść nacisk na profesjonalny wizerunek zawodu pośrednika.
W rozmowie z Gabrielą Borowczyk podpowiadamy co zrobić, by być przez klienta rozumianym na poziomie intuicyjnym. Pozostając w obszarze brandingu, Maciej Sznitowski kładzie na szalę dosłowność i niedosłowność w budowaniu wizerunku marki. Agata Stradomska podpowiada mniej oczywiste sposoby i miejsca pozyskiwania klientów, a Karolina Kwiatkowska pokazuje, jak sprzedać ich nieruchomości za dobrą cenę dzięki home stagingowi. Wizję generowania dodatkowych przychodów z doradztwa zielonej energii roztaczają Anna Zaremba i Elżbieta Sawczuk. Karolina Malicka zaś uzbraja pośredników w narzędzie, które wzmocni wizerunek eksperta, równie mocno jak pozycję w negocjacjach. Mariola Kędzierska podpowiada, jak pracować tylko z tymi klientami, z którymi chcemy pracować.
Za kulisami zawodu z Piotrem Dobrowolskim rozmawiamy o takim kształtowaniu zapisów w umowie pośrednictwa, by zabezpieczyć wynagrodzenie w sytuacji wycofania się klienta z transakcji. Wycieczkę po świecie finansów kontynuujemy z Agnieszką Rosolińską, która tym razem oprowadza po najbardziej fascynującym obszarze – przychodach. Małgorzata Szulczewska pozbawia złudzeń o ochronie z ubezpieczenia OC. Elżbieta Liberda nakreśla wpływ ustrojów małżeńskich na obrót nieruchomościami.
Krzysztof Rzepkowski zdradza 5 skutecznych sposobów zamykania sprzedaży. Ostatnie spotkanie z Dawidem Mareckim z serii „W poszukiwaniu Świętego Graala, czyli samoregulujących się zespołów sprzedażowych” poświęcone jest zjawisku retencji w zespole. A o pobudzaniu jego kreatywności pisze Bogdan Sosnowski.
Magazyn jest wydawany przez Nieruchomosci-online.pl pod patronatem merytorycznym Zbigniewa Kubińskiego, Honorowego Prezydenta Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości – PPRN.
Magazyn do pobrania bezpłatnie pod adresem: http://www.nieruchomosci-online.pl/publikacje/estate
W numerze 4/2021:
Archetypy w budowaniu marki. Rozmowa z Gabrielą Borowczyk
Jak uczynić komunikację marki łatwo przyswajalną i odbieraną na poziomie intuicyjnym
Kiedy ubezpieczenie OC pośrednika nie zadziała?
Kilka sytuacji, w których ochrona z OC jest iluzoryczna
W tył zwrot. Rozmowa z Piotrem Dobrowolskim
Jak zabezpieczyć wynagrodzenie w przypadku odstąpienia od umowy przedwstępnej
Finanse biura nieruchomości. Część 2
Jak zaplanować i zabezpieczyć przychody biura nieruchomości
Ustroje majątkowe małżeńskie
Wpływ instytucji małżeństwa na obrót nieruchomościami
Techniki zamykania sprzedaży
Pięć pomysłów na kontraktowanie
Dwie rozmowy handlowe w jednej
Możliwości uzyskiwania przychodów ze sprzedaży fotowoltaiki
W poszukiwaniu Świętego Graala. Część 4
Retencja agentów w samoregulujących się zespołach sprzedażowych
Przegląd techniczny nieruchomości na rynku wtórnym
Korzyści ze współpracy z inspektorem budowlanym
Jak nie wypaść z rynku i mieć zawsze pracę
Pomysły na pozyskiwanie klientów
Marka dosłowna czy niedosłowna
Które podejście do brandingu jest bardziej lepsze?
Kreatywność w zespole
Jak ją pobudzić, by czerpać korzyści z potencjału zespołu
Praca dla idealnych klientów
Jak czerpać z pracy przyjemność
Nieruchomość jaka jest, każdy widzi
O tym, jak robić skuteczny homestaging
Budowane na wynajem
Kolejny krok do profesjonalizacji rynku najmu w Polsce
Prezentacja Agenta
Skuteczne miejsce pozyskiwania leadów sprzedażowych
Zyskaj przewagę dzięki gwarancji widoczności
Pilna sprzedaż? Wskocz na TOP listy wyników wyszukiwania
Czy Twoje oferty da się znaleźć na mapie?
Tracisz klientów, gdy nie ma Cię w wynikach wyszukiwania na mapie
Relacyjna sprzedaż w bezpośrednim wydaniu
Recenzja książki „Jak nie wciskać”. Wygraj ją dla siebie!
Przegląd rynku nieruchomości w Polsce
Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym – III kwartał 2021 r.