Mówi się, że jeśli nie ma Cię w internecie, nie istniejesz. A jeśli nie ma Cię na Facebooku czy Instagramie, tracisz podwójnie. Potencjalny klient nie dowie się o Tobie i swoje kroki skieruje do innego agenta. Warto więc dać się poznać. Na pytanie: Jaki powinien być wizerunek pośrednika w sieci?, odpowiada Katarzyna Lewandowska.
Czytaj artykuł
Autor:
Katarzyna Lewandowska
Zarządza wizerunkiem i social mediami biura ThomeK Nieruchomości. Z sukcesami buduje zaangażowaną społeczność na Instagramie @alezniejagentka. Prowadzi szkolenia z marki osobistej i social media dla agentów nieruchomości i inwestorów.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 4/2020.
Pobierz magazyn
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do