Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Mózg a nieruchomości. Część 3: Jak kupuje niebieski mózg

Biostruktura mózgu kształtuje nasze codzienne reakcje, zachowania i wybory, do których zaliczają się również decyzje zakupowe, także na rynku nieruchomości. Umiejętność rozpoznawania tych struktur mogą owocować sukcesami w sprzedaży. Jak dzięki tej metodzie poprawić swoją skuteczność, tłumaczy Anna Urbańska.

Czytaj artykuł

Autor:

Anna Urbańska

NeuroCoach i Master Trener Structogramu®– metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi.

Zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET, jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 13 tys. osób. Autorka wielu książek. Więcej na: www.annaurbanska.pl

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 3/2020.

Pobierz magazyn

 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów