Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Magazyn „ESTATE” 3/2020 już dostępny! Wypełniony po brzegi treściami dla profesjonalistów rynku nieruchomości!

estate_03-2020-okladka-mid

To już pół roku, od kiedy żyjemy w nowej rzeczywistości. Zmiany w społecznych obyczajach się utrwalają, potrzeby ewoluują, na pierwszy plan wysuwając poczucie bezpieczeństwa. Ci, którzy się zaadaptują i wykorzystają świadomość o przyszłych trendach, nie tyle zyskają, co… przetrwają. Wiedzy i inspiracji na te nowe czasy dostarcza kolejny numer magazynu „ESTATE”.

A w nim, w wywiadzie z okładki rozmawiamy z Dagmarą Pakulską, która przekonuje do biznesowej i międzyludzkiej mocy platformy LinkedIn. Piszemy o zmianach preferencji poszukujących i opowiadamy o pracy z klientem kupującym. Podpowiadamy, jak przygotować nieruchomość, by zyskała na wartości. Przedstawiamy przykład optymalizacji marketingu w agencji butikowej.

Wraz ze zmianami zachowań klientów, zmienić się musi także podejście do sprzedaży. Na naszych łamach rozmawiamy więc o tym, jak teraz sprzedawać i uwrażliwić się na emocje klientów, a także na własne emocje – by wspierać poczucie własnej wartości. Podpowiadamy, jak rozszyfrowanie biostruktury mózgu klienta może podnieść efektywność działań, a także jak świadomość w czterech kwestiach pomaga doprowadzić negocjacje do szczęśliwego finału.

Jak zwykle znajdzie się też miejsce na garść porad prawnych: o formach zdalnych zawierania umów, o procedurach przeprowadzenia upadłości, o zachowaniu bezpieczeństwa danych osobowych w pracy zdalnej, a także o zaniedbaniach w analizach due diligence. Na koniec analizujemy też rynek mieszkaniowy i ile mieszkań brakuje w Polsce.

Magazyn jest wydawany przez Nieruchomosci-online.pl pod patronatem merytorycznym Zbigniewa Kubińskiego, Honorowego Prezydenta Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości – PPRN.

Magazyn do pobrania bezpłatnie pod adresem: http://www.nieruchomosci-online.pl/publikacje/estate

W numerze 3/2020:

LinkedIn ma moc. Rozmowa z Dagmarą Pakulską

Jak tę platformę mogą wykorzystać pośrednicy?

Praca z klientem kupującym jest jak romans. Rozmowa z Tomaszem Nowakiem

Jak wygląda usługa i jakie są jej korzyści?

Zaniedbania analiz due diligence

Co sprawdzić przed zakupem nieruchomości?

Bezpieczeństwo pracy zdalnej w zakresie przetwarzania danych osobowych

Jak zorganizować pracę, by chronić dane zawarte w dokumentach?

Upadłości jako konsekwencja pandemii

Kontekst małych firm i jednoosobowych działalności gospodarczych

Czy można zawrzeć umowę najmu przez internet lub SMS-em?

Różne formy zawierania umów i ich konsekwencje

Zasada czterech kwestii

Jak zwiększyć swoje szanse w negocjacjach nieruchomości?

Sprzedaż zdalnie sterowana. Rozmowa z Grażyną Białopiotrowicz

O uważności na emocje klienta

Mindset skutecznego agenta: Poczucie własnej wartości

Jak samoocena wpływa na jakość pracy agenta

Preferencje poszukujących w 2020

Jak pandemia zmieniła zachowania klientów na rynku nieruchomości

Optymalizacja marketingu w agencjach butikowych

Zarządzanie treścią i relacjami

Mózg a nieruchomości. Część 3: Jak kupuje niebieski mózg

Co przekona „niebieskiego” do zakupu?

Przygotowanie wizualne nieruchomości do sprzedaży

Jak zwiększyć wartość mieszkania w oczach kupującego?

Odpowiedzialny kalkulator. Prowadzimy do dopasowanych ogłoszeń

Szacowanie budżetu na zakup nieruchomości

Mapa nowym sposobem na szukanie

Wizualizacja i przeglądanie wyników na mapie

Co robimy z mieszkaniami?

O pustostanach, problemach pospadkowych i braku mieszkań

Przegląd rynku nieruchomości w Polsce

Ceny ofertowe mieszkań z rynku wtórnego – II kwartał 2020 r.

 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów