Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Mózg a nieruchomości. Część 1: Jak kupuje zielony mózg

Od czego zależą decyzje zkupowe na rynku nieruchomości? Jeśli zdamy sobie sprawę z tego, jak wpływa na nie struktura mózgu, będziemy mogli precyzyjniej odpowiedzieć na potrzeby klienta. Charakterystykę zielonego mózgu zgodną z metodologią Structogramu przybliża Anna Urbańska.

Czytaj artykuł

Autor:
Anna Urbańska
NeuroCoach i Master Trener Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET, jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 13 tys. osób. Autorka wielu książek.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 1/2020.

Pobierz magazyn

 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów