Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Budowanie lejka sprzedaży w praktyce agenta nieruchomości

Segmentacja bazy danych odgrywa dużą rolę w generowaniu zysków. Dzięki niej można skuteczniej docierać z komunikacją marketingową na każdym etapie życia klienta. Jak zbudować efektywną sekwencję etapów sprzedaży od pozyskania oferty do szczęśliwego finału, zdradza Łukasz Kruszewski.

Czytaj artykuł

Autor:
Łukasz Kruszewski
Praktyk marketingu nieruchomości. Prelegent na konferencjach branżowych, pośrednik w obrocie nieruchomościami, menedżer, filozof i szkoleniowiec. Specjalizuje się w strategii marketingowej. Dyrektor Marketingu i współwłaściciel sieci Freedom Nieruchomości. Autor książek Marketing nieruchomości, Marka Agenta, Sprzedaj ofertę oraz współautor Praktyki brandingu.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 3/2019.

Pobierz magazyn

 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów