Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Czy repozycjonowanie budynków zyska na popularności w Polsce?

W Polsce niszowym trendem wciąż pozostaje repozycjonowanie budynków polegający na zmianie ich funkcji, nadawaniu im nowej wartości. Na polskim rynku nieruchomości możemy znaleźć inwestorów, którzy zamiast budować nowe obiekty komercyjne decydują się na zakup starszych biurowców oraz ich repozycjonowanie. Starsze budynki mają bowiem potencjał w postaci m.in. doskonałej lokalizacji, dobrze skomunikowanej z miastem. Na czym polega repozycjonowanie budynku? Czy ten niszowy trend ma szanse zyskać na popularności i stać się głównym nurtem w Polsce?

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.rp.pl autor: Adam Roguski – link do artykułu.

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów