Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Myśl jak strateg, by wyprzedzić konkurencję

Jak wykorzystać myślenie strategiczne do zwiększania sprzedaży? Michał Kanarkiewicz pokazuje, jak naśladowanie szachowych mistrzów może pozytywnie przełożyć się na zyski i jak odpowiednio wykorzystać swoje zasoby w praktycznej sytuacji biznesowej.

Czytaj artykuł

Autor:

Michał Kanarkiewicz

Wykładowca MBA, szachista, trener, autor 4 książek, mówca inspiracyjny TEDx. Uczy myśleć strategicznie i wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. W gronie jego klientów są m.in.: Volvo, Heineken, Ernst & Young, PZU, UBS, Santander Bank Polska, Bank Zachodni WBK, Capgemini i Rockwell. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Wystąpił z Nickiem Vujicicem przed publicznością liczącą 5000 osób. Więcej na: www.michalkanarkiewicz.com

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 1/2019

Pobierz magazyn

 

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów