Nasz profil na Facebook.com - polub nas

  • Employer branding. Czym jest i dlaczego to ważne?

    Dodano: 22/10/2018

     

    Jak sprawić, by Twoja firma była postrzegana jako przyjazne i atrakcyjne miejsce pracy? W erze pracownika poprzeczka zawieszona jest bardzo wysoko. Filip Pietrek pisze o tym, jak sprostać zadaniu w budowaniu wizerunku pracodawcy zarówno w sieci, jak i w świecie offline.

    Czytaj artykuł

    Autor:
    Filip Pietrek
    Specjalista ds. PR w Hamilton May, gdzie zajmuje się zagadnieniami związanymi ze świadomością marki, pozycjonowaniem ofert, content marketingiem, współpracą z mediami i marką pracodawcy. Wcześniej pracował w branży hotelarskiej w Krakowie. Nominowany do nagrody PRESS Grand Video Awards 2015 za serię filmów o tożsamości Krakowa.

    Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 3/2018

    Pobierz magazyn