Jak wynika z raportu DTZ kobiety częściej niż mężczyźni podejmują decyzje zakupowe, a także kontrolują wydatki w gospodarstwach domowych. Pamiętać o tym powinni deweloperzy realizujący projekty centrów handlowych. Jakie można wyróżnić rodzaje konsumentek obiektów handlowych? Dlaczego kobiety mają wpływ na funkcjonowanie centrów handlowych? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.rp.pl autor: GB, źródło: DTZ, Badania Wharton School of the University of Pennsylvania wspólnie z firmą Verde Group i instytucją WomenCertified – link do artykułu.

NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do