Odwrotnie niż w państwach zachodnioeuropejskich, w Polsce ulice handlowe są wciąż niedoinwestowane. Wiele znanych marek zainteresowanych rozwojem na polskim rynku, pragnie rozpocząć działalność przy ulicach handlowych. Jednakże ograniczony dostęp do odpowiednich lokali w tych miejscach sprawia, że lokują one swoje sklepy w centrach handlowych. Jakie trudności napotykają zagraniczne sieci poszukujące lokali przy ulicach handlowych? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Doroty Kaczyńskiej na stronie www.rp.pl – link do artykułu.
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do