Komercjalizacja obiektów handlowych rozpoczyna się od pozyskania wśród najemców dużych, znanych marek. Najemcy typu „kotwice” mają za zadanie przyciągnąć inne, mniejsze firmy. Wcześniej funkcję tą pełniły głównie hipermarkety oraz sieci oferujące sprzęt AGD i RTV. Obecnie rola ta przypada coraz częściej rozpoznawalnym markom odzieżowym. W zamian „kotwice” mogą liczyć na atrakcyjne warunki finansowe z tytułu zawartych umów najmu. Więcej w artykule Doroty Kaczyńskiej na stronie www.rp.pl – link do artykułu.
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do