Komercjalizacja obiektów handlowych rozpoczyna się od pozyskania wśród najemców dużych, znanych marek. Najemcy typu „kotwice” mają za zadanie przyciągnąć inne, mniejsze firmy. Wcześniej funkcję tą pełniły głównie hipermarkety oraz sieci oferujące sprzęt AGD i RTV. Obecnie rola ta przypada coraz częściej rozpoznawalnym markom odzieżowym. W zamian „kotwice” mogą liczyć na atrakcyjne warunki finansowe z tytułu zawartych umów najmu. Więcej w artykule Doroty Kaczyńskiej na stronie www.rp.pl – link do artykułu.

Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE
NOWY TERMIN – 17 stycznia 2026 Kurs Licencyjny Pośrednik / Zarządca Nieruchomości – ON-LINE – 17 stycznia 2026 r. Powszechne Towarzystwo Ekspertów i Doradców Rynku


Wysyłam...