TNS Polska przeprowadziła badanie dotyczące naszego podejścia do umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Jak wynika z zaprezentowanych danych, prawie 70% Polaków niekorzystnie ocenia reklamy znajdujące się na ulicach polskim miast i wsi. Z drugiej strony, 77% z nich zgodziłaby się na umieszczenie reklamy na swoim domu w zamian za otrzymane wynagrodzenie. Jakie formy reklamy zewnętrznej zostały negatywnie ocenione przez respondentów? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem na stronie www.bankier.pl źródło: PAP autor: mce/ ula/ – link do artykułu oraz z raportem TNS Polska „Reklama w przestrzeni publicznej” na stronie www.tnsglobal.pl – patrz tutaj.
NOWE TERMINY – Kursy licencyjne dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN
Kursy licencyjne dla przygotowujące do uzyskania fakultatywnej licencji FPPRN dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami – autoryzowane przez F PPRN. Kursy przygotowują do