Aby skutecznie przekonać klientów do akceptacji wynagrodzenia za usługi pośrednictwa, należy budować jej wartość poprzez zrozumienie potrzeb, edukowanie o korzyściach współpracy i dawanie możliwości doświadczenia Twoich kompetencji, przy jednoczesnym uwzględnieniu często błędnych przekonań. O tym, jakie czynniki wpływają na postrzeganą wartość usług pośrednictwa przez klientów i w jaki sposób zbudować jej wartość, pisze Michał Śmigielski-Ludwa.
Autor:
Michał Śmigielski-Ludwa
Trener biznesu, współwłaściciel marki View two – szkolenia & praktyka, która specjalizuje się w szkoleniach dla branży nieruchomości. W branży nieruchomości od 2011 roku, ma 5-letnie doświadczenie jako doradca ds. nieruchomości, a jako menedżer od 2016 roku. Aktualnie projektuje i wprowadza do agencji nieruchomości szkolenia wdrożeniowe na stanowisko agenta nieruchomości. Od 2013 roku przeszkolił kilkuset agentów, a wielu z nich do tej pory znanych jest z wysokiej jakości usługi. Autor gier szkoleniowych, webinarów i artykułów. Wyróżniony podczas IX Gali PNSA w kategorii Trener Sprzedaży.
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości „ESTATE” numer 4/2024.