Nasz profil na Facebook.com - polub nas

  • Customer Journey. Zrozum klienta, a on Cię pokocha

    Dodano: 29/01/2018
    Marta Drożdż

    Marta Drożdż

    Customer Journey Map – czyli zilustrowanie doświadczeń klienta w drodze związanej z Twoją firmą. Wiedza o ścieżkach, którymi się poruszają, pozwoli lepiej zrozumieć ich działania i poprawić etapy, które zawodzą. Marta Dróżdż w swoim artykule narysowała mapę podróży klienta, podając wskazówki na co należy zwrócić szczególną uwagę.

    Autor:
    Marta Drożdż
    Projektantka usług, pasjonatka podejścia Human-Centered-Design oraz technologii umilających życie. Na co dzień w agencji Uxon (www.uxon.pl) rozwija pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy Mapa Podróży Klienta (narzędzie dostępne jest m.in. na Allegro) oraz prowadzi warsztaty dla przedsiębiorców sektora MŚP z zakresu tworzenia Customer Journey.

    Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Marty Dróżdż–link
    Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 4/2017 pobierz magazyn