Nasz profil na Facebook.com - polub nas

edukator

Edukator to miejsce, gdzie zamieszczamy artykuły teoretyków i praktyków, wybitnych specjalistów z różnych dziedzin, które mają wpływ na rynek nieruchomości. Mają one na celu przybliżyć przedstawicielom środowiska metody nowoczesnego prowadzenia działalności gospodarczej, a tym samym pomóc w rozwoju zawodowym.

CYKL I. E-warsztaty z marketingu internetowego dla biur nieruchomości
Chcesz z powodzeniem zaistnieć w internecie i pozyskać nowych klientów? Jeśli jesteś na „tak”, to sprawdzaj co piątek kolejną dawkę konkretnej i rzetelnej wiedzy, przygotowanej przez specjalistów, którą z łatwością wykorzystasz w praktyce! Warsztaty zostały przygotowane przy współpracy F PPRN z portalem www.nieruchomosci-online.pl

  • Siła napędowa

    Dodano: 30/09/2015

    2

    Podjęcie każdego nowego działania lub pracy wiąże się zaangażowaniem i motywacją w to co robimy.  Procesy motywacyjne wpływają na nasze zachowanie,  wyznaczają nam kierunek drogi i wskazują odpowiednie rozwiązania. To one kierują wykonywaniem pewnych czynności tak, aby sukcesywnie prowadziły do zamierzonych wyników i wyznaczonych celów. Każda profesja wiąże się z realizacją określonych zadań. Jak to wygląda w zawodzie pośrednika w obrocie nieruchomościami?  Czym się kierujemy i co jest siłą napędową  każdego agenta?

    Siłą napędową działań człowieka jest przede wszystkim motywacja, czyli gotowość do podjęcia działania w celu osiągnięcia czegoś, czego potrzebę odczuwamy. Zasadniczo dzielimy ją na wewnętrzną i zewnętrzną. Wewnętrzna wynika z nas samych – naszych przekonań, osobistych potrzeb, doświadczeń, naszego spostrzegania świata. Zewnętrzna motywacja natomiast, nie jest bezpośrednio zależna od jednostki, ale pochodzi od innych ludzi – mówi psycholog Olga Waszkiewicz-Rosa. Choć jedna jak i druga odgrywa znaczącą rolę w życiu każdego człowieka, to w przypadku pośrednika w obrocie nieruchomościami zdecydowanie ważniejsza jest motywacja zewnętrzna. Polega ona przede wszystkim na dążeniu do budowania swojego wizerunku w „oczach” otoczenia. 

    Czytaj dalej
  • iHouse dla Agenta- Jesteś pośrednikiem nieruchomosci?- Weź udział w konkursie!

    Dodano: 27/05/2015

    Baner_550x200

    iHouse zorganizował konkurs dla Pośredników Nieruchomości. Zarejestruj darmowe konto i weź udział! Do wygrania tablety! Konkurs trwa tylko do 29 maja br. Wejdź na www.agent.ihouse.pl/konkurs . Super nagrody czekają na Ciebie!

    Trwa Konkurs organizowany przez System Agenta iHouse, którego właścicielem jest spółka iHouse. Może wziąć w nim udział każdy, kto zajmuje się pośrednictwem nieruchomości.
    System Agenta iHouse to innowacyjny system obsługi pracy pośredników zintegrowany z aplikacją mobilną i portalem ogłoszeniowym www.ihouse.pl . Powstał jako odpowiedź na wymagany w tej branży profesjonalizm i wysoką jakość obsługi klienta. Jego twórcy liczą się z opinią branży, dlatego też zorganizowali konkurs, dzięki któremu będą mogli udoskonalić narzędzie.
    By wziąć udział w konkursie należy zarejestrować darmowe konto w Systemie Agenta iHouse i odpowiedzieć na jedno pytanie. Do wygrania są 4 atrakcyjne nagrody: Apple iPad mini oraz Samsung Galaxy Tab 3.
    Rejestracja w Systemie Agenta jest darmowa. By założyć konto należy wejść na www.agent.ihouse.pl. Więcej o konkursie na www.agent.ihouse.pl/konkurs

    Zespół iHouse.pl

    Czytaj dalej
  • Gdy liczy się profesjonalizm

    Dodano: 26/08/2014

    653x200-naglowek-do-artykulu_pprn.pl

    Profesjonalny Agent – to oficjalna nazwa programu, którego jednym z głównych celów jest promocja agentów dbających o kompletność i rzetelność informacji zawartych w swoich ogłoszeniach. Inicjatorem całej akcji są serwis Nieruchomosci-online.pl, we współpracy z producentem oprogramowania dla biur nieruchomości Galactica.

    Czytaj dalej
  • Mobilne aplikacje w sprzedaży nieruchomości (WIDEO).

    Dodano: 25/06/2014

    Zapoznaj się z ciekawymi filmami portalu nieruchomosci-online.pl o wykorzystaniu mobilnych aplikacji w sprzedaży nieruchomości.

    Część 1 Czym jest mobile?
    Pierwsza część rozmowy poświęconej możliwościom jakie daje technologia mobilna w obszarze sprzedaży nieruchomości. Zdefiniowanie tego czym w praktyce jest mobile.

    Czytaj dalej
  • Cykl 1. Artykuł 15. 10 błędów, których powinieneś się wystrzegać, jeśli chcesz osiągnąć sukces w internecie. Podsumowanie cyklu

    Dodano: 28/09/2012

    Warto uczyć się na błędach, najlepiej na cudzych. Jeśli kierujesz się w życiu tą zasadą, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że nie wystarczy wiedzieć, gdzie tkwi błąd. Trzeba przede wszystkim umieć go naprawić. Dobra wiadomość jest taka, że w dzisiejszym artykule znajdziesz zarówno podsumowanie najczęstszych pomyłek popełnianych przez pośredników nieruchomości, jak i najlepsze sposoby na poprawę sytuacji. Za chwilę dostaniesz w pigułce informacje dotyczące najważniejszych aspektów budowania mocnej pozycji biura nieruchomości w internecie.

    Czytaj dalej
  • Cykl I. Artykuł 14. Co zrobić, by klient nie oparł się Twojej reklamie w internecie?

    Dodano: 21/09/2012

    Wyobraź sobie, że reklama Twojej oferty trafia tylko do świeżo upieczonych rodziców lub osób, które właśnie przeprowadziły się do innego miasta, czyli do potencjalnych klientów biura nieruchomości. Za chwilę nie będzie Cię już to dziwić, gdy poznasz możliwości, jakie niesie z sobą targetowanie reklam. Dodatkowo dowiesz się, jak stworzyć przekaz reklamowy, któremu nie będzie można się oprzeć. A wszystko to dzięki potędze internetu, a konkretnie informacjom, które gromadzi o nas globalna sieć.

    Czytaj dalej
  • Cykl I. Artykuł 13. Jak skutecznie inwestować w reklamę w internecie?

    Dodano: 14/09/2012

    Nawet jeśli prowadzisz małe biuro nieruchomości, możesz niewielkim kosztem promować swoją markę i ofertę w sieci. Dzięki narzędziom dostępnym w internecie nie tylko przeprowadzisz kampanię reklamową, ale dowiesz się niemalże natychmiast, jakie efekty ona przynosi. Będziesz mógł wówczas zoptymalizować swoje działania tak, aby wyciągnąć maksymalne korzyści po najniższej cenie. Jesteś gotowy na poznanie możliwości, jakie tkwią w reklamie internetowej?

    Czytaj dalej
  • CYKL I. Artykuł 12. Dlaczego warto reklamować nieruchomości w internecie?

    Dodano: 07/09/2012

    Wpływ globalnej sieci na nasze życie codzienne możemy zauważyć niemalże na każdym kroku. Zakupy, kontakt ze znajomymi, rozrywka – coraz więcej dziedzin naszego życia przenosi się do „wirtualnego świata”. Nie inaczej jest z poszukiwaniem wymarzonego domu.
    Internet sprawił, że praca pośrednika w obrocie nieruchomościami nieodwracalnie się zmieniła. Z tego artykułu dowiesz się, jak dostosować się do tych zmian, aby odnieść sukces w sieci.

    Czytaj dalej
  • CYKL I. Artykuł 11. Co robić, jeśli mówią o Tobie źle? Działania e-PR w przypadku kryzysu wizerunku w sieci

    Dodano: 31/08/2012

    Obecność w sieci to ogromna szansa na zwiększenie popularności Twojego biura nieruchomości, dotarcie do szerokiego grona klientów oraz wypromowanie oferty. To jasna strona „bywania” w internecie, ale nie należy zapominać o tym, że istnieje również wiele zagrożeń związanych z pozycjonowaniem się w sieci. Czy to powinno Cię powstrzymać przed zaplanowanymi działaniami? Zdecydowanie nie! Strach przed negatywnymi opiniami i nieuczciwymi działaniami konkurencji nie powinien blokować realizacji określonych przez Ciebie celów. Z artykułu dowiesz się, co to jest czarny PR, kiedy i jak reagować w sytuacjach zagrożenia oraz jak je wykryć…

    Czytaj dalej
  • Cykl I. Artykuł 10. Działania e-PR – jak je rozpocząć i co warto wiedzieć o komunikacji w sieci?

    Dodano: 24/08/2012

    Zapewne wiesz, że wizerunek Twojego biura nieruchomości i sposób komunikacji, który wyznaczasz w relacjach z otoczeniem, to strategiczne elementy, wpływające na wyniki Twojej firmy. Dlatego nie należy ich lekceważyć, a odpowiednio opracować i wytrwale dążyć do ich realizacji. Brzmi banalnie… ale jak to zrobić? Od czego zacząć? Jak osiągnąć wyznaczony cel? Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, co to jest e-PR, jakimi narzędziami dysponuje oraz jak wykonać pierwszy krok, aby z sukcesem budować pozytywny wizerunek w sieci.

    Czytaj dalej