Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

CYKL I. Wprowadzenie do e-warsztatów z marketingu internetowego dla biur nieruchomości

Zależy Ci na tym, aby skutecznie zaistnieć w internecie i umożliwić sobie dostęp do setek tysięcy nowych, potencjalnych klientów? Chcesz poznać narzędzia, które pozwolą Ci budować pozytywny wizerunek w sieci, zaprojektować funkcjonalną stronę www, wykorzystywać social media w komunikacji z otoczeniem i stworzyć kampanię reklamową, która umożliwi Ci dotarcie do szerokiego, ale wyselekcjonowanego zarazem grona odbiorców?

Jeśli Twoja odpowiedź na oba pytania brzmi „tak”, to te warsztaty przygotowaliśmy właśnie dla Ciebie…

Do kogo skierowane są warsztaty?

Tematy prezentowane w ramach warsztatów są wyselekcjonowane i przygotowane specjalnie dla osób bezpośrednio związanych z branżą nieruchomości. Jesteś pośrednikiem w obrocie nieruchomościami, zarządcą nieruchomości, pracownikiem biura nieruchomości? Jeśli tak, to na pewno ten cotygodniowy poradnik pokaże Ci, jak w prosty i skuteczny sposób zaistnieć w internecie lub poprawić skuteczność dotychczasowych działań w sieci. Nie martw się obecnym stanem swojej wiedzy… Jeśli wiesz niewiele, to jesteś właśnie na najlepszej drodze, aby to zmienić. A jeżeli masz już doświadczenie, to pomożemy Ci odkryć nowe rozwiązania w powziętych wcześniej działaniach z zakresu e-marketingu.

Czego możesz się dowiedzieć i jak tę wiedzę wykorzystać?

Celem szkolenia jest przedstawienie niezbędnej teorii w łatwy i przyjemny do przyswojenia sposób oraz zaprezentowanie praktycznych rozwiązań, które z powodzeniem można wykorzystać w promowaniu biura nieruchomości na co dzień.

Tematy, których nie zabraknie podczas warsztatów, zostały podzielone na 4 działy tematyczne:

• Komunikacja w sieci (e-PR),
• Social media w ujęciu branży nieruchomości,
• Idealna strona www,
• Skuteczne reklama w internecie.

Twoja obecność w internecie – dlaczego warto?

Prawie 16 milionów Polaków korzysta z internetu. Część z nich to Twoi potencjalni klienci, więc dlaczego miałbyś nie wyjść im naprzeciw? Mając odpowiednią wiedzę możesz skutecznie wypozycjonować swoją markę w sieci. Więc dlaczego nie?!

Internet zaciera granice, którymi są: odległość, czas i miejsce. Pochwal się swoją ofertą w wirtualnym biurze i daj szansę swoim klientom, aby sami wybrali, kiedy chcą się z nią zapoznać. Taką możliwość daje strona www, która doskonale spełnia swoje zadanie pod warunkiem, że jest funkcjonalna, przejrzysta i intuicyjna.

Reklama? Wcale nie musi być kosztowna… A do tego może trafiać do dokładnie wyselekcjonowanej grupy, która będzie zainteresowana Twoją ofertą. Po co kierować komunikat do wszystkich i tracić pieniądze? Internet daje Ci możliwość precyzyjnego wskazania odbiorcy Twojej reklamy, a więc tym samym zwiększenia jej efektywności. Wykorzystaj to…

Social media to nie tylko trend, ale skuteczne narzędzie w komunikacji z otoczeniem, czyli również z Twoimi klientami. Warto wiedzieć: jak, kiedy i gdzie je wykorzystać, aby przyniosło oczekiwany rezultat. Przecież jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i bez problemu możesz budować swój autorytet, za którym stoi wiedza i doświadczenie w branży nieruchomości. Czy nie czas, aby to spożytkować?

Trzeba jednak pamiętać, że obecność w sieci wiąże się z pewnymi obowiązkami, bo tym razem nie liczy się zasada „nie ważne, jak mówią, aby mówili”. Trzeba wysiłku i zaangażowania w tworzenie wiarygodności i zaufania wśród Twoich e-klientów. Tu przydadzą Ci się podstawowe zasady, narzędzia i umiejętności, które daje e-PR.

Wiedza poparta praktyką

Cykl warsztatów został opracowany przez specjalistów z branży e-marketingu. Wiedza i wskazówki zawarte w artykułach zostały wykorzystane w praktyce, czego dowodem jest portal Nieruchomosci-online.pl.

Nieruchomosci-online.pl to serwis internetowy, w całości poświęcony rynkowi nieruchomości w Polsce. Znaleźć w nim można kilkadziesiąt tysięcy aktualnych ofert z rynku pierwotnego i wtórnego, a także rozbudowany katalog firm z branży. Priorytetem portalu jest dbałość o aktualność ogłoszeń.

Jest jednym z najczęściej odwiedzanych serwisów nieruchomości w Polsce, zajmuje wysoką, ósmą pozycję wśród portali w kategorii Budownictwo i Nieruchomości według niezależnego rankingu serwisów tematycznych PBI/Gemius. W kwietniu 2012 odwiedziło go 465 302 użytkowników, portal zanotował ponad 9 milionów odsłon. Więcej na temat serwisu: http://www.nieruchomosci-online.pl/

Autor: Karolina Wolarz

Prawa autorskie do artykułu należą do portalu Nieruchomosci-online.pl. Wszelkie formy powielania materiału powinny być opatrzone notą autorską i występować w niezmienionym kształcie.

Więcej artykułów z cyklu I patrz EDUKATOR pprn.pl

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów