Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Mikrotreści – makroznaczenie. Kilka zasad tworzenia microcontentu

Adrianna Kubik-Przybył

Walka o przyciągnięcie uwagi użytkownika w internecie trwa. Microcontent ma za zadanie zainteresować i zachęcić do dalszej lektury. Jak więc skonstruować treść, aby skutecznie zadziałała na użytkownika? O wielkiej mocy mikrotreści opowie Adrianna Kubik-Przybył, Content Marketing Director w They.pl.

Autor:
Adrianna Kubik-Przybył
Content Marketing Director w They.pl, agencji digital marketingu realizującej działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz e-commerce. They.pl współpracuje m.in. z takimi markami, jak: AccorHotels, Avis, Black Red White, Bridgestone, Candy, GO Sport, Hoover, ING, Komfort, Nutricia, Peugeot, RTV Euro AGD, Tubądzin, Zalando.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Adrianny Kubik-Przybył – link
Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 1/2018 pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów