Nasz profil na Facebook.com - polub nas

  • Pytaj, nie gadaj. Zadawanie pytań jako klucz do efektywnej sprzedaży

    Dodano: 06/11/2017
    Krzysztof Rzepkowski

    Krzysztof Rzepkowski

    Celem każdego sprzedawcy jest przekonanie klienta, że potrzebuje właśnie jego produktu.

    Stara się przedstawić go w jak najlepszym świetle, zachwala wszystkie jego zalety, podkreśla korzyści z posiadania tego konkretnego produktu. Jednakże często słyszy „Jeszcze się zastanowię” – i już wie, że tego klienta więcej nie zobaczy. O tym, jakie błędy popełnia sprzedawca, dlaczego warto zacząć słuchać i jak sprawić, aby sprzedaż stała sie bardziej efektywna dowiesz się z artykułu Krzysztofa Rzepkowskiego.

    Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Krzysztofa Rzepkowskiego – link do artykułu
    Autor:
    Krzysztof Rzepkowski
    Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Od 5 lat związany z Lloyd Properties jako doradca ds. nieruchomości, menedżer, szkoleniowiec i trener sprzedaży. Prowadzi stronę Buty Klienta. Sprzedaż nieruchomości bez wciskania i przeciągania liny.

    Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 3/2017 pobierz magazyn