Federacja Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości

Nieruchomości, własność, wolny rynek, przedsiębiorczość

Pytaj, nie gadaj. Zadawanie pytań jako klucz do efektywnej sprzedaży

Krzysztof Rzepkowski
Krzysztof Rzepkowski

Celem każdego sprzedawcy jest przekonanie klienta, że potrzebuje właśnie jego produktu.

Stara się przedstawić go w jak najlepszym świetle, zachwala wszystkie jego zalety, podkreśla korzyści z posiadania tego konkretnego produktu. Jednakże często słyszy „Jeszcze się zastanowię” – i już wie, że tego klienta więcej nie zobaczy. O tym, jakie błędy popełnia sprzedawca, dlaczego warto zacząć słuchać i jak sprawić, aby sprzedaż stała sie bardziej efektywna dowiesz się z artykułu Krzysztofa Rzepkowskiego.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Krzysztofa Rzepkowskiego – link do artykułu
Autor:
Krzysztof Rzepkowski
Menedżer, trener i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki i kilkuletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Od 5 lat związany z Lloyd Properties jako doradca ds. nieruchomości, menedżer, szkoleniowiec i trener sprzedaży. Prowadzi stronę Buty Klienta. Sprzedaż nieruchomości bez wciskania i przeciągania liny.

Artykuł ukazał się w bezpłatnym magazynie dla profesjonalistów rynku nieruchomości ESTATE numer 3/2017 pobierz magazyn

Udostępnij ten artykuł

Bądź na bieżąco

Więcej artykułów