W trzecim numerze „ESTATE” rozmawiamy o specyfice modelu pracy na umowach wyłącznych. Przedstawiamy informacje niezbędne do sformułowania poprawnie klauzuli wyłączności na potrzeby umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas współpracy z pozyskanym klientem, by efekt „dobrego pierwszego wrażenia” utrzymał się aż do momentu finalizacji. Omawiamy sposób kształtowania odpowiedniej ceny ofertowej. Wyjaśniamy na czym polega potęga wideomarketingu i jak profesjonalnie zabrać się za wykonanie zdjęć nieruchomości.
Przypominamy o tym, jak ważna jest sprawnie prowadzona komunikacja z klientem i umożliwienie jej także poza godzinami pracy biura. Prezentujemy też raport cen ofertowych za II kwartał 2017 r., według wielkości i stanu mieszkań (dane portalu Nieruchomosci-online.pl).
Magazyn jest wydawany przez Nieruchomosci-online.pl, pod patronatem merytorycznym Pana Zbigniewa Kubińskiego, Honorowego Prezydenta Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości – PPRN.
Magazyn do pobrania bezpłatnie pod adresem: http://www.nieruchomosci-online.pl/publikacje/estate
Wyłączność odczarowana
Iza Miks-Kożuchowska o realiach pracy na umowę na wyłączność
Klauzule wyłączności w umowach pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
Bezpieczeństwo klienta i posrednika dzięki właściwie użytej klauzuli wyłączności
Rozliczenia w pracy pośrednika
Poznaj wady i zalety podstawowych form współpracy między biurem i agentem
Jak współpracować z klientem, który zaufał naszej usłudze?
Jak (i po co) kształtować zaangażowanie klienta w proces sprzedaży
Sprzedaż powyżej wartości rynkowej
Co wpływa na możliwość sprzedaży powyżej ceny rynkowej?
Pytaj, nie gadaj
Zadawanie pytań jako klucz do efektywnej sprzedaży
Pod rękę z kupującym, czyli o doradztwie dla strony popytowej
Osobisty doradca ds. zakupu nieruchomości – dlaczego warto?
Zarządzanie stresem w pracy pośrednika
Poznaj skuteczne sposoby walki ze stresem
Wideomarketing w branży nieruchomości
Dlaczego warto wykorzystać wideomarketing do budowania marki agenta lub agencji
Strategia w zgodzie z potrzebami użytkowników
Michał Kurczycki o wyzwaniach i kształtowaniu strategii
Sprzedawaj obrazem. Jak zrobić zdjęcia, które przyciągną klientów?
Na co zwrócić uwagę podczas fotografowania nieruchomości?
Wiesz więcej, komunikujesz się lepiej
Nowe możliwości konta biura i agenta w portalu Nieruchomosci-online
LiveChat dla branży nieruchomości
Buduj pozytywną relację z klientem dzięki komunikacji w czasie rzeczywistym
ZAKAMARKI Nieruchomosci-online.pl
Po bardziej i mniej znanych funkcjonalnościach portalu oprowadza Dominika Mikulska
Raport cen ofertowych mieszkań na rynku wtórnym
Analizy czynników wpływających na ceny mieszkań w II kwartale 2017 r.
Zapraszamy do lektury!
http://www.nieruchomosci-online.pl/publikacje/estate